Stories Of 5Amanah


 Assalamualaikum readers.. ke patut aku bagi nama sekarang? Fle'urist? Cantik je nama ..hehe. Alhamdulillah hari ini adalah hari jumaat.Penghulu segala hari.. jom ambik masa berselawat ke atas Baginda Rasulullah SAW. Alahumma solli ala sayyidina muhammad...

Stories Of 5Amanah. Title bagi photobook project yang dilaksanakan leh aku dan kawan-kawan. 5 Amanah adalah sebuah kelas yang ceria dipenuhi dengan 'kanak-kanak' yang riang lagi gemilang. Most students dalam kelas 5 Amanah adalah kawan yang aku kenal since form 1 tapi ada jugak yang aku kenal since darjah 5. Bila naik form 5 je..aku baru rasa makin rapat dengan semua orang. A good way to end 'zaman sekolah'.

Dah beberapa minggu aku hadap phone dengan laptop sebab nak siapkan semua gambar so hari ini aku nak letak beberapa gambar yang aku kira cantik la. In sha Allah, semoga buku ini diterbitkan dengan jayanya =') 


Kemungkinan cover photobook tapi aku ingat nak discuss dengan kawan-kawan.



Rahsia gambar dari atas? Ada orang naik atas meja -_-



Cikgu Kelas aka Cikgu Bio kami teramatlah cantik. Kami gelar beliau Situ Nurhaliza xD



b-boy skill? boleh la tapi teruskan polish skill anda supaya lebih mantap.



Kami masih lagi kanak-kanak cuma berusia 18 tahun je 


 
Girls di belakang be like ' weih tunduk2' . Phone credit to owner please ..haha



Kawan-kawan yang comel lagi bijaksana. The best *thumbs up*



Life as students mana pernah tak busy especially time form 5. Enjoy tapi belajar jangan ke laut.



Muka-muka lepas habis spm. Last paper was biology


Banyak lagi gambar yang telah siap edit tapi aku tak berani nak post kat sini. Banyak yang ganas-ganas ..lol tapi honestly,aku gelak masa teliti satu-satu gambar. Memorable. Meaningful..semua ada. Biasalah,classmate since form 1. Macam-macam perangai aku kenal especially jenis yang lawak-lawak. Apa-apa pun, jujur aku berterima kasih kepada mereka yang pernah buat aku berdekah tak kira girls or boys. Thank you for everything..mungkin nanti aku akan post surat yang special untuk classmates aku. Semoga buku ini dpat diterbitkan dengan jayanya...in sha Allah. Semoga saya dan pelajar spm 2015 mendapat keputusan yang cemerlang...amin.

Semoga kita berjumpa lagi dalam entry yang lain. Thank you for reading this entry, fle'urist and see you soon. Assalamualaikum and have a good day everyone.


  RESULT SPM : 13 DAYS LEFT




Comments

  1. hebat sungguh.....nk wat camni la juga...alumni ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. In sha Allah, tapi tak print lagi semua gambar ni..tengah cari kedai yg boleh buat

      Delete

Post a Comment