Princesses A7 Part 1

To: Cute & Lawa Princess


"Mula2 aku ingat ustazah sombong sikit,"

Gaya cerita untuk girls macam panjang je sebab aku banyak main dengan korang la kat sini. Ada beberapa kisah macam best je nak buat throwback dan kenangan yang kira comel bagi aku.

Em. Mula2 sediakan tisu. Ceh bajet je lebih aku. Ready untuk ingat beberapa scene kita yg gila sama-sama. Mula-mula, aku tak boleh bayang kalau aku dapat classmates yang jenis bergeng gitu tapi korang lain. Deuh, korang lain weih. Kita kamcheng sama-sama, makan sama-sama, buat kerja gila memang satu kepala. Syukur weih dapat korang as my classmates in foundation studies.


Throwback #1 

Ingat tak kisah yang Husna yg.. kat lif anjung? Yang lepas tu lif terbukak penuh dengan lelaki? Aduhai aku tak boleh move on sampai sekarang. Masa tu jugak la gelak meriah and semua lari menyorok kat dinding sebab malu. Una pulak cepat2 tutup muka memang tak nak budak laki tu kenal. Even lepas keluar dari lif, budak laki tu still cari and memang kita semua blah cepat2 dari anjung. Haru weih


Throwback #2

Masa kita jadi 'Nurse tak bergaji' time sem 1 program derma darah. Hari pertama jadi tunggul kayu. Kerja bagi kupon je. Tu pun, Dua orang buat. Ramai-ramai memang berselerak habis lah. Tapi hari kedua, jadi tukang bagi plaster, buat air milo, bagi ubat. Yang bagi ubat tu dah boleh hafal skrip. Yang bagi plaster tu gaya macam balut luka parah. Heh kelakar.

Throwback #3

Makan ais krim sama-sama dan main werewolf kat pondok depan Dahlia 1. Pastu tangkap gambar dalam gelap tambah dengan bantuan lampu phone. Gambar dah nice tapi kad matrik aku spoil gambar. Skema. Gelak meriah lagi. Nasib kene bahan dengan member

Ada jugak kisah masa lecture math habis awal tak silap aku and semua orang dah blah time tu so aku dengan beberapa orang ntah tapi yang pasti zikry ade buat konsert solo (ade jugak dia), Mira buat hafazan live. Memang semua orang excited pegang mic sampai Husna buat story ig. 

Kisah tadom jugak aku ajak korang lompat ramai2 dalam air. Haru betul Damia, orang lain dah lari masuk dalam air dia boleh buat decision last minute. Video tu lawak weih, Damia pergi duduk! Aku tak tahu la dia jatuh or tergelincir or memang dia takut nak terjun dalam air tapi memang terduduklah budak tu biarpun yang lain dah selamat terjun. Best moment in Tadom!

  Banyak sangat kisah kita sama. Naik lif ramai2 pastu tangkap gambar. Kalau boleh nak semua girls ade dalam gambar tp hadeuh berkepit macam sardin dalam tin. Paling haru, syahirah selalu kene bahan dalam kelas. Nasib baik lah gelaran 'Buntat' untuk aku dengan syahirah dah tak naik. Tapi syahirah dapat mandat 'Budak Darjah6.
Skema habis weih


Hmmmm korang nak aku describe ke?
Weih jenuh kot 19 orang memang buat aku kering otak tapi demi korang. Here we go!



But we know
That we believe in each other
We’re holding hands as we’re walking

If we’re together, it’ll always be alright, today and tomorrow
Let’s have strength together, always
If we’re together, it’ll always be alright, let’s start
A new tomorrow is waiting for us

In part 2 ='))







Comments

Post a Comment